қияр мен ет салаты

Салаттың авторы мен емес, мен тек суретін түсіріп отырдым. Сурет онша емес шыққанымен, салаттың дәмі өте жақсы болды. Құрамында майонез болғанына қарамастан (жаз мерзімі үшін ауыр көрінуі мүмкін), ертең-ақ бұл салатты жасап көруіңізді ұсынамын. Мен солай жасамақшымын.

  • қияр
  • піскен жұмыртқа
  • піскен ет
  • майонез
  • көк бұршақ

Ет, жұмыртқа мен қиярды ұзынша турап, аздап тұздайсыз. Консервіленген көк бұршақ қосып, майонезбен араластырыңыз. Аскөк турап қосылса болады. Ас болсын!

Бұл жазбаның орналастырылған санаттары: * досымның мәзірі, Салаттар (майонезді). Бетбелгі жасау үшін тұрақты сілтеме.

One Response to қияр мен ет салаты

  1. Ботагоз айтады:

    Дәмді салат сияқты жасап корейін

Пікір қалдыру

